Jak typicky provést registraci (enrollment) zařízení „Work Managed Device“ do Soti MC?
Ve webové konzoli Soti MC:
- Připravte si Enrollment politiku, která může volitelně odkazovat na korporátní účet Google (sekce Domain, Google Workspace, placený přístup) případně Managed Google Play (zdarma, umožňuje vypublikovat vybrané aplikace z Google Play nebo privátní aplikace pro instalaci na mobilních zařízeních):
Na mobilním zařízení podporujícím služby Google:
- Pokud je na zařízení nakonfigurován Google účet, odstraňte ho.
- Uveďte zařízení do továrního nastavení.
- V úvodním průvodci zvolte jazyk a pokud se nechcete připojovat přes mobilní data, připojte se k Wi-Fi síti s připojením do internetu:
- Zvolte „Nastavit jako nové zařízení“.
- Do pole „E-mail nebo telefon“ zadejte afw#mobicontrol a stiskněte Další:
- Po nainstalování MobiControl agenta zadjte Enrollment ID nebo adresu serveru odpovídající Vaší enrollment politice:
- Odsouhlaste použití MobiControlu:
- Potvrďte, že zařízení není soukromé a odsouhlaste služby Google (diagnostická data není potřeba odesílat):
- Je-li registrace úspěšná, připojí se agent k MobiControl Deployment serveru a začne aplikovat Soti profily a politiky:
- Je-li součástí "Apps Policy" s instalací aplikací z korporátního Google Play a zařízení bylo zaregistrováno pomocí pravidla s odkazem na tento Managed Google Account, dojde automaticky k nainstalování aplikací označených jako Mandatory:
- Ikony zobrazené na mobilním zařízení obsahují pouze základní sadu aplikací (Chrome, Kontakty, Nastavení, Soubory, Telefon). V případě potřeby zobrazení systémových aplikací lze použít (legacy) příkaz Soti skriptu enable_system_app, např. enable_system_app com.zebra.devicemanager:
- Provedete-li „Un-enrollment“ zařízení, dojde k odstranění obsahu (aplikací, nastavení, dat) nainstalovaného prostřednictvím Soti MC a zařízení bude připraveno na nový enrollment.