SOTI Connect je systém pro komplexní správu IoT zařízení, především mobilních a průmyslových tiskáren po celou dobu jejich životního cyklu. Zjednodušeně by se dalo říct, že tím, čím je Soti MobiControl pro mobilní terminály a telefony, je Soti Connect pro tiskárny.
Hlavní výhody systému Soti Connect
- Enterprise management zařízení
- Správa různých modelů tiskáren od různých výrobců ze stejného místa prostřednictvím jednotného rozhraní
- Nachází-li se v systému směsice tiskáren různých výrobců, není potřeba instalovat různé proprietární management systémy
- Podpora tiskáren Zebra, Honeywell, Sato, Brother, Epson, Toshiba a dalších
- Snížení nákladů na počáteční uvedení zařízení do provozu a jejich konfiguraci
- Možnost odeslat tiskárny přímo do cílových umístění, kde dojde po jejich připojení k síti k automatickému připojení k systému Soti Connect, zavedení konfigurací a souborů a namapování do skupin
- Snížení doby potřebné pro nastavení tiskáren a eliminace lidských chyb
- Snížení nákladů na údržbu a opravy
- Proaktivní a vzdálený monitoring potenciálních problémů dříve, než se plně projeví
- Redukce potřeby nákladné manuální kontroly tiskáren
- Efektivní inventarizace
- Přehled o vlastněných tiskárnách, jejich umístění, parametrech a stav, včetně úrovně nabití baterie, tiskové rychlosti, teploty tiskové hlavy, využití paměti aj. prostřednictvím webového rozhraní podobného systému Soti MobiControl
- Přizpůsobitelná záložka Vizualizace pro prohlížení historických údajů (stav, využití, zdraví tiskové hlavy a baterie, verze firmware, aj.)
- Automatická detekce a automatické přiřazování tiskáren do skupin na základě fyzické lokace; při změně lokace se rovněž změní jejich skupina
- Bezpečnost
- Zabezpečení tiskáren proti neoprávněné konfiguraci, úniku dat a bezpečnostním hrozbám
- Vzdálená instalace aktualizace aplikací/firmware
- Změna slabých a nebezpečných hesel pro zabránění neautorizovanému přístupu k tiskárnám
- Možnost vzdálené instalace Wi-Fi certifikátů
Příklady použití systému Soti Connect
- Přehled o tiskárnách a jejich správa a řešení problémů v reálném čase
- Použití automatizovaných akcí a proaktivních upozornění na potenciální problémy, včetně upozornění e-mailem nebo SMS
- Vzdálená úprava konfigurace tiskáren
- Vzdálená aktualizace firmware a certifikátů
- Sběr a export dat o zařízeních pro účely auditu, analýzy a plánování
- Vzdálené obnovení továrního nastavení (např. při vyřazení tiskárny z provozu)
Systémové požadavky
- Operační systém Windows 10, Windows Server 2016 nebo Windows Server 2019
Poznámka: Windows 10 je doporučen pouze pro testovací a neprodukční prostředí. - Dvoujádrový procesor s 8 GB paměti RAM.
- .NET Framework 4.7.2
- SQL Server 2017, SQL Server 2017 express nebo SQL Server 2019
- Při použití protokolu MQTT, je nutná instalace MQTT brokeru, např. HiveMQ. Je doporučeno HiveMQ nainstalovat na samostatném počítači.