Podpora pro mobilní terminály

Mobilní zařízení je od výrobce dodáváno v továrním nastavení (factory default). Aby plnilo účel svého použití, je potřeba jej nakonfigurovat (nahrát software, nastavit různé parametry jako Wi-Fi, chování displeje, zámek obrazovky apod.) a zajistit, aby vše fungovalo i po výpadku napájení z hlavní baterie mobilní jednotky.

Nabízené služby

Tvorba konfiguračních balíčků - zjednodušení konfigurace mobilních zařízení

Konfigurační balíčky představují jednoduchou a efektivní cestu jak uvést do provozu mobilní terminály a zajistit odolnost nastavení a software vůči restartům zařízení (cold boot, clean boot nebo Enterprise Reset). Hlavní výhodou tohoto řešení je to, že konfiguraci mobilních terminálů můžete provést kdykoliv sami.

Způsob instalace konfiguračních balíčků do mobilních zařízení
  • Pomocí speciálních čárových kódů, přes Wi-Fi, mobilní data nebo prostřednictvím ethernetové základny z FTP serveru (WinCE / Android) nebo webového serveru (Android). Jak to funguje si můžete vyzkoušet při uvedení mobilního zařízení Zebra (Motorola) do továrního nastavení. Video obsahuje příklad úvodní konfigurace mobilních terminálů MC3190 a MC2180 pomocí čárových kódů:
  • Pomocí lokálního připojení k počítači s využitím aplikace Microsoft ActiveSync/Centrum zařízení Windows Mobile. Video níže zachycuje příklad instalace konfiguračního balíčku do MC3090 přes USB ActiveSync:

 

Konfigurace mobilních terminálů na zakázku - outsourcing nastavení mobilních zařízení

Ruční konfigurace mobilních terminálů je vhodná pro menší počet zařízení a zahrnuje vše potřebné pro zprovoznění mobilní jednotky (čtečky) v prostředí zákazníka. Konfigurace obvykle zahrnuje tyto kroky:

  • Zavedení potřebné verze firmare / sestavení operačního systému
  • Pojmenování zařízení
  • Instalace aplikací
  • Nastavení parametrů (Wi-Fi, power management, atd.)
  • Zablokování neautorizovanému přístupu uživatelů do nastavení operačního systému pomocí kioskového režimu
  • Odolnost parametrů a software vůči restartům (vybití baterií, Enterprise Reset)

Zákaznická školení a poradenství

Pokud si chcete zařízení konfigurovat sami a nevíte si s něčím rady, je možné se domluvit na individuálním školení. Toto školení může pokrýt problematiku operačních systémů (Android, Windows CE/Mobile) včetně postupu jejich update, i specializované nástroje používané výrobci jako jsou například:

  • Zebra StageNow
  • Zebra Enterprise Home Screen
  • Zebra DataWedge
  • Honeywell Enterprise Provisioner